2014. október 10., péntek

Használtteszt - LG G2 mini

Ahogy ígértük, jönnek a használttesztek! 
Sajnos a zsúfolt magánélet miatt, elég nehézkesen jut idő még erre is, de most íme következzen egy általam nagyon szeretett készülék. 

Azért elöljáróban elmondanék pár dolgot a nálunk elkövetkező használttesztekről:
Mivel, ugye sok oldal már csinált az adott készülékekről rendes tesztet, ezért itt csak azt fogjuk nektek meg írni az adott készülékről, hogy érdemes e megvenni használtan, mennyire használható az adott termék, van e valami jobb ajánlat stb...

Térjünk akkor a tárgyra: A G2 mini. Volt ilyen készülékem, nem rég adtam el. A készülék egy Galaxy S4 mini után került hozzám, cserém oka az volt, csupán, hogy már jó ideje Samsungokat nyúztam és picit kezdett a felület és a formavilág számomra unalmassá válni. Plusz a nagyobb kijelző is csábított.
A G2 mini kijelzője 4,7 inch-es, (S3, htc one m7, LG optimus 4x hd, iphone 6) az imént felsorolt készülékeknek is ekkora a kijelzője, de a G2 mini mégis kisebb. Nagyon le van a káva minimalizálva, nagyon kényelmes a használta.



A külsőhöz tartozik még, a hátoldalakra helyezett gomb. Nekem személy szerint nagyon bejött. 2 nap alatt megszoktam és sokkal kényelmesebb volt, mint a hagyományos megoldás. Hátránya annyi volt, hogy a zsebembe, mikor ültem sokszor benyomódott. Ennek az lett az eredménye, hogy be volt állítva a kamera gyorsindítónak a hangerőgombokra és kb napi 15 képet csinált a zsebem belsejéről a készülék. Ettől eltekintve, nagyon tetszett ez a megoldás.


A rendszer? Hát az hibátlan, nekem nagyon bejön, nagyon eltalálta az LG. Majdnem minden testre szabható, tényleg úgy lehet alakítani, ahogy az ember akarja. Nagyon sok kis apróság van, ami be jön, csak hogy egyet ki emeljek ott van a clip tálca. Itt a kivágott, kimásolt dolgok találhatók. (Képek, linkek, szövegek bármi) Ez azért is hasznos, mert régebben kimásolt dolgokat tudunk később felhasználni, nem kell vissza keresgélni, ha több dolgot akarunk bemásolni több helyre pl. 


Az alulra került hangszóró néha picit kényelmetlen.


Extra dolog még, más márkákkal ellenben a knock kód is. Ugye ez a funkció annyit tud, hogy a kijelzőt a megfelelő pontokon, a megfelelő sorrendben megérintve felold. Ezt lehet lezárt és feloldott kijelző mellett is. 

Üzemidő...A hátlap alá egy elég izmos 2440 mAh-s aksi került, amivel nálam a telefon 2 napig is volt, hogy kibírta, pedig én aztán nagyon komolyan kihasználom. 
Ez egy kemény 12 és fél órás nap után. Ahogy látszik, folyamatosan használva volt szinte.

A használt piacon már egészen 45 és 60e Ft között lehet találni. Én az enyém (2014.10 hó) 52-be adtam el, 2 hónapos hibátlan állapotú független garis volt.
 Szerintem a reális ára 45-48 (szolgáltatós), 50-55 (független) /2014 év vége/

Piaci konkurensek? Hát A mini széria ugye, S4 mini, Htc one mini, árban az iphone 4s, bár az jóval elmarad, tudásban és mindenben. Wp8-ban még a Lumia 925. Nekem, ha választanom kéne még 1x egyértelmű, hogy az LG-t választanám, habár külsőre a htc jön be leginkább.

 Vannak ám negatívumok is... Még pedig a kijelző gyenge színei, a kicsi tárhely. Mindent le tudtam rá telepíteni amit akartam, bár már több nagyobb játék nem fért rá.

Extrák: Ha szeretnéd, hogy a telefonod jobban hajazzon a G3-ra, töltsd le az alábbi a appot. Ugye az LG-nél lehet témákat váltani, ez is egy ilyen téma. Nekem nagyon bejött. 

Amennyiben bármi kérdésed van, a készülékkel kapcsolatban, írj nyugodtan. Én bátran ajánlom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése